کد مطلب: 160335
/اختصاصي فارس/
تروريست‌ها به «الراموسه» نزديک شدند/ خطر محاصره نيروهاي مقاومت در غرب حلب
تاریخ انتشار : 1395/05/12 00:50:28
نمایش : 1492
تروريست‌ها طي عملياتي قصد دارند علاوه بر شکستن محاصره شهر حلب، نيروهاي سوري و محور مقاومت را در غرب اين شهر به محاصره خود درآورند.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، پس از پيشروي‌هاي ارتش سوريه و رزمندگان جبهه مقاومت در شمال شهر حلب و محاصره تروريست‌ها در شرق شهر، اين بار دامنه درگيري‌ها به محورهاي جنوب غربي کشيده شده است.

هزاران تن از عناصر تروريستي پس از تحمل خسارات فراوان در شمال شهر حلب شب گذشته، با تمام قدرت به حومه جنوب غربي يورش بردند و درصدد هستند با اشغال برخي بخش‌ها و رسيدن به منطقه راهبردي «الراموسه» علاوه بر شکست حصر همرزمان خود در شرق شهر، نيروهاي سوري را در غرب شهر محاصره کنند.

حملات گروه‌هاي تروريستي از محور جنوب غربي به قدري سنگين بوده که نيروهاي سوري از برخي مناطق مجبور به عقب نشيني شدند.

درگيري‌هاي سنگين در جنوب غرب حومه شهر حلب همچنان ادامه دارد و نيروهاي سوري در تلاش هستند مناطق اشغال شده را باز پس بگيرند.

از صبح امروز کنترل مناطق جنوب غرب حومه شهر ميان طرفين دست به دست مي‌شود و تروريست‌ها موفق به تثبيت مواضع نشده‌اند.

خبرها حاکي‌ است که با اعزام نيروهاي کمکي از پيشروي تروريست‌ها تا حدود زيادي جلوگيري شده و نيروهاي سوري خود را براي حملات معکوس آماده مي‌کنند.

يک منبع ميداني در گفت وگو با بين الملل فارس گفت: «نيروهاي جبهه مقاومت ساعتي قبل حملات تروريست‌ها به روستاي «السابقيه» در حومه جنوبي حلب را دفع کردند و آماري از تلفات تروريست ها در اين محور در دسترس نيست».
نيروهاي مقاومت همچنين مقداري تجهيزات نظامي تروريست‌ها را در اين روستا مصادره کنند و يک تانک، يک خودروي نظامي پيکاب و مقداري تجهيزات به غنيمت گرفته شد.

نيروهاي مقاومت پس از عقب راندن تروريست‌ها از روستاي السابقيه، 3 منطقه ديگر را در غرب منطقه «سد الشقيدلي» و حومه روستاي «القراصي» پاکسازي کردند.
پيشتر اين مناطق در ماه هاي گذشته در اشغال تروريست‌ها بود.

«مدرسه الحکمه، ارتفاعات البازو، احد، محبه و گردان پدافند هوايي» در جنوب غرب حومه شهر حلب همچنان تحت کنترل تروريست ها است.


جنوب و شرق شهر حلب. مشاهده تصوير در اندازه بزرگ اينجا    

 

اين مناطق و برخي ساختمان‌هاي مجتمع مسکوني 1070، عصر امروز به کنترل تروريست‌ها درآمد اما مواضع آن‌ها در اين مناطق تثبيت نشده و درگيري‌هاي سنگين در اين محورها ادامه دارد.

تروريست‌ها از ارتفاعات احد، المحبه و گردان پدافند هوايي هم حملاتي را عليه مواضع نيروهاي سوري در روستاي المشرفه انجام دادند و توانستند بخش وسيعي از روستا را اشغال کنند.

همزمان رسانه‌هاي وابسته به تروريست‌ها خبرهايي بي اساس مبني بر قطع کامل جاده راهبردي «اثريا - خناصر» در حومه شرقي استان حلب منتشر کردند که کذب است.

نيروهاي سوري از طريق اين جاده تجهيزات نظامي را به استان حلب منتقل مي‌کنند.

انتهاي پيام/م

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg